Class 8,9, 10 English Grammar Educational Game - Profile - Set 12
  
Profile Writing (5-6 score)
High School ക്ലാസുകളിൽ എപ്പോഴും കാണുന്ന discourse. Profile  is an information about a person's life, work, interest etc. It highlights the personal details and major achievements of the described.
തന്നിരിക്കുന്ന information അടുക്കും ചിട്ടയോടും കൂടി ആവശ്യമായ linkers ഉപയോഗിച്ച് ലളിതവും ഹൃസ്വവുമായ വാചകങ്ങളാക്കി ആകർഷകമാക്കാം. R. K Narayanan  നെ ക്കുറിച്ചു ഒരു profile തയ്യാറാക്കിയാലോ??? His life, work, interest മുതലായ details ശ്രദ്ധയോടെ വായിച്ചശേഷം  ബയോ വിഷന്റെ   drag & drop ഗെയിമിലൂടെ ഈ profile പൂർത്തിയാക്കാം ... കൂട്ടുകാർക്കു കൂടി ഷെയർ ചെയ്യാൻ മറക്കല്ലേ ! അനിത ടീച്ചർക്ക് ഞങ്ങളുടെ നന്ദി !
English Educational Game - Profile : Direct Link
  
  
  
  
  
 
English Grammar Educational Games
- Class 9, 10 English Grammar Educational Game - Notice (Focus Area)
 - Class 9, 10 English Grammar Activity Game - Information /Interpreting Data - Pie Diagram (Focus Area)
 - Class 9, 10 English Grammar Activity Game - Information /Interpreting Data - News paper Headlines (Focus Area)
 - Class 9, 10 English Grammar Activity Game - Information /Interpreting Data - Notice (Focus Area)
 - Class 8,9,10 English - Literary devices used in poems Part 2 - Activity Games
 - Class 8,9,10 English - Literary devices used in poems - 2 Activity Games
 - English Activity Game - Conversation - Class 9, 10
 - Evaluation Game - English Phrasal Verbs Standards 9, 10
 - ENGLISH EVALUATION GAME - REPORTED SPEECH | EDUCATIONAL GAME
 - ENGLISH EVALUATION GAME - STANDARDS 9, 10 - PHRASAL VERBS
 - ENGLISH GAME - STANDARDS 8, 10 - SEQUENCE
 - ENGLISH EVALUATION GAME - STANDARDS 9, 10 - PHRASAL VERBS
 - ENGLISH EVALUATION GAME - STANDARDS 8, 9, 10 - EDITING
 - ENGLISH EVALUATION GAME - STANDARDS 8, 9, 10 - PREPOSITIONS, CONJUNCTIONS, ARTICLES
 - ENGLISH EVALUATION GAME - STANDARDS 9, 10 - PHRASAL VERBS
 - ENGLISH EVALUATION GAME - STANDARDS 9, 10 - QUESTION TAG
 - ENGLISH EVALUATION GAME - STANDARDS 9, 10 - PHRASAL VERBS
 - ENGLISH EVALUATION GAME - STANDARDS 9, 10 - QUESTION TAG
 

Comments